بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 7 ديسمبر 2014

محمد مرسي -- مش عايز اموت وحقول على كل حاجة



هذه الكلمات التى كان يتمتم بيها مرسى من شدة خوفة ورعبة من الاعدام
كشفت المصادر ان محمد مرسى المتهم فى قضايا قتل وتخابر وتحريض على العنف طلب أكثر من مرة بعض المهدئات لعدم تمكنة من النوم خوفا من مصيرة كما انه ظل يصرخ بكلمات واضحة على الرغم من تشبعها بالبكاء ( انا مكنتش رئيس ولا حاجة هما اللى ودونى فى داهية امضى يا مرسى على الورق مضيت القرار دا مكتب الارشاد موافق علية وقعت
انا عملت كل اللى قالولى عليه انا مش حتعدم لوحدى انا وقت الجد حقول انا مش حستنى لما البس البدلة الحمرا ويشنقونى وديتنى فى داهية يا شاطر الله يخرب بيتك يا بديع )
وجاء ذلك بعد ان وجهت وزارة الداخلية ضربات استباقية الى انصار جماعة الاخوان على الشريط الحدودى وأفشلت ما كانو يخططون له بتكرار سيناريو 28 يناير وتهريب مرسى من السجن الى قطر واعلان عودتة رئيسا لمصر بحسب ما علمت المصادر من خلال الكلمات التى كان عناصر الاخوان المحبوسين يتبادلونها خلال ترحيلهم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق